Wake up and live your dream


Tights - H&M
Kjol - Shock
T-shirt - Rock Zone
Kofta - BikBok

Idag började min skola igen efter lovet, inte så kul eftersom jag inte tycker att lovet varit tillräckligt långt D: Men men, det som är bra är att vi bara var i skolan i en timme idag och sen fick vi gå hem och jobba med en hemuppgift och att vara hemma och jobba kommer vi även få göra imorgon. Så den riktiga skolan med lektioner och sånt börjar inte förens på onsdag :D Uppgiften som vi skulle göra hemma under dessa två dagar var inte så hemsk som jag hade förväntat mig så det är ju bra ^-^

Efter skolan idag så åkte jag, Kajsa, Zoey och Moa hem till Zoey där vi pluggade, spelade Mario och stekte/åt pannkakor C:

Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va roligt!

Jag börjar skolan på onsdag :) Jag längar!

Söt T-shirt. Hur mycket kostar den?

2012-01-09 ♥ 21:22:04
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: Marika ^^

O.OHAR EN LIKADAN TRÖJJAJAJAJAJA<33333333

2012-05-05 ♥ 16:12:45
URL: http://mino.blogg.se/
Postat av: Nabi-vhan

Dog av din tröja ♥w♥ GIIVE MEE... D:

2012-07-20 ♥ 14:33:33

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback