Fjällvandring del 1

Nu kommer första delen med bilder från mitt scoutläger när vi vandrade i fjällen :D
 
Efter en 18 timmars tågresa så kom vi fram till Björkliden ^-^
Det var jättefin utsikt och vi var väldigt nära sjön Torneträsk :3
Sätta upp tält, woho! Cx
Min och Sandras ryggsäckar :) Min vägde 8 kilo för mycket, yeey, inte mysigt att bära på :c
Utsikten från våran lägerplats
Jag och Sandra kom på idén att sätta Agnes i en ryggsäck xD
Här var vi på väg upp för ett 1000 m högt berg som heter Nuolja ^w^
Vi hittade ett renhorn :3
 
Bilderna från toppen utav berget och även resten utav bilderna får ni se en annan dag :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härliga bilder från fjällen!
Måste vara en häftig upplevelse att vara där! :)

2012-07-12 ♥ 14:46:09
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback