London dag 1

Här kommer det första inlägget med bilder från London, alltså London dag 1 :3
 
Efter att ha ätit frukost på hotellet så gick vi till Oxford Street och efter ett tag så fikade vi på Starbucks ^w^
Efter det så gick vi vidare och då så kom det fram två tjejer till mig som undrade om de kunde fota mig :3 De jobbade på en modesida och höll på att fota street style bilder ^w^ Jag ska göra ett inlägg sen och visa er bilderna som de tog och la upp på sidan ^^
Efter det så åkte vi med tunnelbanan till Camden (:
I Camden låg den här Dr Martens affären :D Vi gick in där och som ni kanske sett så köpte jag ett par lila-rosa martens ^-^ Och något som är väldigt coolt med just denna affär är att den var den första i hela världen att sälja Dr Martens, orginal butiken! Och de har sålt skor till bla Green Day och Blink-182, det tycker jag är väldigt awesome ^w^
Camden market C:
Sen åkte vi vidare till Piccadilly Circus ^^
Sen på kvällen efter middag gick vi och såg "We will rock you", en awesome musikal som de i Queen har varit med och skrivit. Det var Queen låtar och teaterdelen var skriven för att passa ihop med låtarna. Det är svårt att förklara men det var ungefär som "Mamma Mia" om ni sett den, musikal med Abba låtar fast det här var musikal med Queen låtar ^w^ Den var iaf jättebra och awesome :D
 
Det var dag 1, dag 2 kommer ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Längtar redan till nästa london del!!

2012-07-19 ♥ 15:33:24
Postat av: Ellen

Härliga bilder! Jag var dit i april! Saknar London :)

2012-07-20 ♥ 18:58:49
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback