London dag 3 och 4

Nu kommer sista del med bilder fån London, dag 3 och dag 4 C: Under dag 3 så tog jag inte så många bilder så det blir i samma omgång som dag 4 ^^
 
Dag 3 shoppade vi hela dagen, mest på Oxford street ^-^ Sen på kvällen såg vi teatern The Mousetrap av Agatha Christie, den var jättebra ^w^ På bilden är det en bokhandel som vi var inne i, det var 5 våningar med bara en massa böcker :3
Och nu börjar dag 4. Här är vårat hotellrum precis innan vi gick ut :)
Hotellet låg i Paddington och här är Paddington Station C:
Vi började med att åka till supermysiga och fina Notting Hill C:
Där gick vi på marknaden och kollade på superfina färgglada hus ^^
Regnbågshus, här vill jag bo ^w^
Notting Hill tågstation C:
Sen åkte vi ifrån Notting Hill och efter det gick vi förbi en telefonkiosk ^^
Det stog look right och look left på gatan vid alla övergångsställen så att man visste åt vilket håll man skulle kolla för att inte bli överkörd :3
En taxi (: Man kan tro att de flesta taxibilarna var svarta, men icke, de flesta var helt dränkta i reklam och inte svarta någonstans xD
Royal Albert Hall
Jag förstod inte riktig vad det här var, men han som är guldig som sitter där har iaf någonting att göra med konserthuset på bilden över ^^
På flygplatsen innan vi åkte hem så fikade vi på Starbucks C: Ice chai latte är bland det godaste i världen ^w^
Utanför fönstret på planet påväg hem till Sverige :3
 
Sådär, nu vet ni vad jag och min familj gjorde i London ^^ Jag tycker att resan var awesome och när jag får chansen så ska jag helt klart åka till London igen ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har också var till Paddington Station
och Notting Hill! Men då så regnade det :P
Så fina bilder! :D

2012-07-20 ♥ 19:04:40
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Ellen

Jag kommer ihåg "look right and
look left" som fanns på gatorna! :)

2012-07-20 ♥ 19:06:52
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Har också varit i Notting Hill det är såå mysigt där :D

2012-07-20 ♥ 20:56:34
Postat av: Clara OwO

När jag var i London senast såg jag en Barbie taxi haha ^^

2012-07-20 ♥ 22:10:31
Postat av: Ebbzzchan^^

Åh Notting Hill~ Vill tillbaka! Jag tror att han den där gyllene statyn heter Albert någonting... Fast vet inte alls vad som är speciellt med honom. xD

2012-07-26 ♥ 20:26:52
URL: http://ebbzzchan.blogg.se
Postat av: Vimee

Den där statygrejen skulle sitta på taket till konserthuset, men den blev för tung så den fick stå i parken istället :D
Har också varit i London :3
Älskar din hårfärg alltså

2012-07-27 ♥ 20:14:10
URL: http://ramshackle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback