You built up a world of magic

Som jag skrev igår så blev jag fotad av två tjejer som kom från en modesida som höll på med street style bilder när jag var i London ^w^ De kom från en sida som heter So Feminine, jag vet inte riktigt vad som finns där men det finns iaf som sagt bla street style bilder på folk i London C: Så nu finns även jag med där på tre bilder ^w^ Jag blev jätteförvånad när de kom fram till mig, jag är van att bli fotad av turister osv men jag har aldrig blivit fotad av något sånt här ^^ Bilderna som de tog kan ni se här nedanför och på deras sida här, här och här C:
 
Haha, jag vet inte varför mitt ena öga ser så konstigt ut på den här bilden xD Glasögonen döljer kanske lite av ögat så att det blev så eller så var det soligt eller någonting ^^

Kommentarer
Postat av: MissRainbow

omg haha jag sköte på pokemon på google och så kom din blogg upp lustigt efter som jag följer dig på insta inte visste jag att du hadde en blogg x). Jag antar att du tycker om Paramore för att rubriken är från brick by boring brick ^o^.

2012-07-30 ♥ 16:10:43
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/
Postat av: Tilde

Jag har ett sånt där armband/halsband med blommor som du har. Tänkte att du ville veta det :3

2012-08-02 ♥ 13:43:51
URL: http://spidermanorwhatever.tumblr.com

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback