Lite frågor

Hääyh^^ jag har en fråga som ja vill ha svar på....ja hade tänkt köpa lit grejer på bluefox...o en av sakerna va hårfärg.... tänkte köpa en mörk färg men fungerar de på mörkt hår?? för ja har ingen lust o bleka o hålla på...ja tkr de värkar så komplicerat!!! för jag har mörk men ändå lite ljus hår färg........men aja tacksam för svar ^,...,^
Du måste inte bleka innan du färgar, men om du har lite mörkare hårfärg så föreslår jag att du gör det eftersom färgen blir brun-grå-aktig på mörkt hår. En gång färgade jag blått på brunt och den blåa blev grå-blå xD Så även fast håret blir slitet och det verkar jobbigt att bleka så rekommenderar jag att du bleker ändå, det är inte alls så jobbigt som man tror ^^ För färgen blir bättre och starkare och så fäster den bättre på blekt och lite slitet hår :3


Var är Pikachu väskan köpt?

Jag fick väskan av min kusin och han minns inte var att köpte den, tyvärr... :/

- Förlåt för så sena svar, men jag hoppas att det är okej ändå ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback