Living under a paper moon


Kjol - Sytt själv
Linne - H&M
Kofta - ?
Tights - Twilfit
Blå strumpa - Japan loppis
Lila strumpa - Kawaii Shop
Smycken - H&M, Claire's, Glitter, hemmagjorda

Hejsan! Idag var jag i skolan igen efter en vacka av sportlov och skolan är precis som vanligt och alla tankar på ledigheter är borta :3 Men det var iaf väldigt kul att träffa massa folk igen och att få prata av sig, jag har bara varit med familjen och några kompisar till familjen i en hel vecka så det var jätteskönt att få prata med annat folk igen ^w^ Om ett tag ska jag iväg till orkestern, jag undrar hur det ska gå att spela trombon igen efter två veckors uppehåll ^^

Jag vill bara passa på att påminna er om att ni kan önska inlägg som ni vill att jag ska göra här och kom ihåg att frågestunden tar slut på torsdag och det är då jag kommer svara på alla era frågor, så ställ en fråga här innan det är för sent :D

Ha det fint!♥

Kommentarer
Postat av: Shinobu

Aigooo!~ Älskar din kjol! *>w<*

2012-03-06 ♥ 19:30:38
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/
Postat av: Nabiki

Alltså! gaash vad du e söt :3 <3 mkt kärlek t dig och din blogg(Du är bäääst!!<3)

2012-08-23 ♥ 16:34:54
Postat av: Alva

JÄTTE FIIIN! ^^
Älskar din tyll kjol,hur har du gjort den??!! QwQ

2012-08-26 ♥ 14:14:31
URL: http://ikof.bloggo.nu

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback