My worst enemy is my memory




Det är så härligt att det på dagen är 15 grader ute och att det är massa blommor överallt och att jag kan gå runt i jeansjacka över t-shirten C: Jag älskar våren och det är absolut min favorit årstid ^^

Men även fast det är så fint väder ute så är jag ganska depp och lite ledsen hela tiden över lite grejer som jag inte tänker skriva här :/ Men som tur är så finns My Chemical Romance och tumblr som får mig på bättre humör :3 Och sedan så har jag även börjat spela bas, eller jag spelar bas-stämmor på en gitarr eftersom jag inte har en bas ^^' Och även fast det inte låter som en bas så går det jättebra ändå och jag tycker det är jätteroligt ^w^ Jag ska börja spara pengar till en el-bas C: Och när jag spelar så mår jag bra och tiden går fort så då behöver jag inte tänka på allt jobbigt, så det är superbra tycker jag (:

Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vilka fina vårbilder! :D

Jag älskar också våren!!

2012-03-28 ♥ 16:18:50
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback