Önskeinlägg - Decora affärer


Lite decora kläder och accessoarer som säljs på Monki och H&M C: Jag vill ha allt! ^w^

Och här kommer lite tips på affärer online som säljer decora kläder och accessoarer:

Amai - Här finns jättesöta smycken, väskor, mobilskal och kigurumis. Mycket som säljs i affären är handgjorda av Amai. De säljer även deco set så att man kan pyssla själv :)
Shock - Det finns mest rockiga kläder här men om man letar lite så hittar man några decora grejer. Här köper jag mest tyllkjolar, hårfärg, väskor och smycken :3
Becca Design - En smyckes shop som säljer jättefina smycken. Det är lite blandat mellan kawaii och vanliga smycken C:
Kawaii Shop - Den ultimata decora affären! Här finns allt inom stilen decora och även andra liknande stilar ^^ Smycken, kjolar, tröjor, t-shirts, rosetter, väskor, strumpor, hårfärg, accessoarer och även söta grejer som kawaii pennor och bento lådor :D Min favorit affär! ^w^
Bluefox - Ungefär som Shock, det är samma koncept med rock som huvudämne (: Men här köper jag hårfärg, smycken, solglasögon, strumbyxor, väskor och mössor ^^ Dock har de inte så mycket på nät-shoppen utan mer grejer i affären i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; But why? D: Du kommer inte kunna bevaka den för alltid O.O

2012-03-10 ♥ 10:49:47
URL: http://rukai.blogg.se/
Postat av: viran^^

Hääyh^^ jag har en fråga som ja vill ha svar på....ja hade tänkt köpa lit grejer på bluefox...o en av sakerna va hårfärg....tänkte köpa en mörk färg men fungerar de på mörkt hår?? för ja har ingen lust o bleka o hålla på...ja tkr de värkar så komplicerat!!! för jag har mörk men ändå lite ljus hår färg........men aja tacksam för svart ^,...,^

2012-03-10 ♥ 10:50:34
Postat av: Linn

Den är helt awesome! :D

SV; Please :3<3

2012-03-10 ♥ 15:38:58
URL: http://rukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback