Önskeinlägg - Mina väskor

Ett önskeinlägg om mina väskor :3



Dessa väskor är de som jag använder och har framme ^w^ Jag brukar mest bara använda min stereo-väska, men jag försöker använda resten utav väskorna med C:

- Väskan med nyckelpigorna är från början bara en papp-väska som jag fick när jag var liten som jag sedan sytt en axelrem till.
- Rilakkuma väskan har jag köpt på Amai.
- My Little Pony väskan är från H&M men jag ska sätta fast en kedja på den så att jag kan ha den som en axelremsväska ^^
- Jordgubbsväskan har jag sytt själv.
- Den svarta väskan med blommor på är köpt på New Yorker.
- Miffy ryggsäcken fick jag när jag var jätteliten så jag vet inte var den är ifrån.
- Stereo väskan funkar som en riktig stereo och man kan alltså lyssna på musik med den :3 Den är köpt på Bluefox.
- Väskan med pärlplattor är från början en tråkig väska som mamma fick för att den gör reklam för någonting. Så jag har själv satt dit pärlplattorna, blommorna och rosetten för att göra den fin C:
- Pikachu ryggsäcken fick jag från min kusin så jag vet inte var den är köpt.

Kommentarer
Postat av: Shinobu

Det som är jobbigt med många, väskor, är att man inte har tid att använda alla!~ >w<

Kekekeke, jag har nog 5 väskor jag aldrig använder~ (^^)>

2012-03-22 ♥ 17:05:13
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/
Postat av: Shinobu

Sv: Ja, men man vill ju inte slänga någon väska heller!~ TT TT

2012-03-22 ♥ 17:31:23
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag gillar din väska som ser ut som en stereo :)

2012-03-22 ♥ 20:43:11
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback