Önskeinlägg - My Chemical Romance

Varför gillar jag My Chemical Romance så mycket?


Bild: Tumblr

Eftersom de gör så himla bra musik, rock är det bästa som finns! Och musiken blir så bra tack vare det instrumentala men också tack vare texterna. Texterna är djupa och budskapen i låtarna är viktiga. Keep on fighting!

"MCR saves lives" finns det många som säger och det är sant. MCR räddade inte bara sångaren Gerard Way ur drogproblem och sånt, utan de räddar även mig. När jag är ledsen och depp och livet känns skit så lyssnar jag på My Chemical Romance. För att få stöd och känna att de har känt som jag men också för att bli peppad eftersom de säger att livet kommer att bli bra, fortsätt kämpa. Alla My Chemical Romance album är olika från varandra och därför kan man alltid lyssna på MCR. När du vill gråta ut och när du ska bli pepp på livet.

Sedan så älskar jag bandets medlemmar också, de är så himla galna, söta och awesome! :DD Gerard Way - sångare, Mikey Way - bas, Ray Toro - gitarr, Frank Iero - gitarr.

Så nu vet ni varför jag älskar MCR och varför jag tycker att de är så fantastiska.







Thanks My Chemical Romance, you are the best!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback