Right now could last forever


Detta köpte jag idag när jag var på stan med mamma, Andrea och mina kusiner som nu förövrigt har åkt hem till sig (: Jeansen köpte i och för sig mamma till mig och de är från H&M men strumpbyxorna från Shock och My Little Pony hårspännerna från H&M köpte jag själv :3

Förutom detta så köpte jag även den mest awesome tidningen som finns, nämligen Kerrang för i denna veckas nummer så är det 5 My Chemical Romance affisher och det är nog det bästa som hänt mig ^-^ Jag började till och med skrika i affären när jag öppnade tidningen och såg Frank och Gerard :''D

Om ett tag ska jag iväg till Kajsa för att fira att hon fyllt fjortis C: Vi hörs!♥


Kommentarer
Postat av: Shinobu

Kekeke, jag såg hårspännena när jag var på H&M i, hmm när var det jag var där... Iallfall!~ >w< Men jag köpte dem aldrig, men dem är riktigt kawaii!~ ^w^

2012-03-11 ♥ 08:09:47
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh. Kerrang är awesome! Jag köpte den när det fanns 10 afficher av MCR, tror åtminstone att det var 10 xD Dom firade i alla fall att deras band va 10 år ^w^

2012-03-11 ♥ 11:43:34
URL: http://rukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback