Hur man vågar vara decora


Heii! <3
Älskar att du vågar klä dig efter dig själv! Jag vill vara decora, men jag vet inte om jag vågar för det lär ju bli väldigt många som kollar på en, man får liksom mer uppmärksamhet? Snälla hjälp mig med vad jag ska göra! ):


Hej! C: För att vara decora så gäller det att ha bra självförtroende. För om man har bra självförtroende så vet man att man är jättefin även fast kanske inte alla andra tycker det. Ibland tycker jag att det kan vara jobbigt med uppmärksamheten som jag får men oftast så får jag mest positiva blickar och kommentarer som "Vad kul att du vågar vara dig själv" och det är ju bara kul, det som kan vara lite jobbigt är när jag får snea blickar och konstiga kommentarer. Men sådana kommentarer struntar jag i för jag vet att jag är mycket bättre än de som säger dem, om de är så desperata över att vara så bra att de måste säga att andra är dåliga så tycker jag bara synd om dem ;) Och alla snälla kommentarer väger upp de få dåliga :3 Sedan för att orka med all uppmärksamhet så måste du själv vara bekväm med att vara decora, du kan börja klä dig så när du är med familjen och med dina kompisar och om det känns bra så kan du gå så till skolan och ute bland allmänheten ^w^ I början på skolan så kommer säkert folk tycka att du är annorlunda men efter ett tag så kommer de inse att det är såhär du är och då kommer de acceptera dig C: Nu efter några år så är jag så van med alla folk kollar på mig så jag inte ens tänker på det längre, det är min vardag ^-^

Jag tror på dig och att du kommer våga och annars så finns jag här och jag kommer stötta dig och alla andra som vill vara eller är decora/fairy kei/eller någonting annat ♥
Trackback