Jag är inte rädd för mörkret


Onsdagen den 25 April släppte Kent ett nytt album som heter Jag är inte rädd för mrökret. Jag hade förbokat albumet och det kom hem till mig den dagen men eftersom jag var bortrest med skolan den veckan så kunde jag inte lyssna på den förens på fredagen samma vecka. Och därför har jag glömt att skriva om skivan här på bloggen, men som man säger, bättre sent än aldrig ^^

Skivan innehåller tio fantastiska låtar och jag älskar denna skiva jättemycket och jag har inga ord för hur bra den är C: Låtarna är obeskrivligt fantastiska och vackra. Och jag är så himla glad över att Kent gått tillbaka till det lite gamla soundet utan en massa syntar och sånt. Jag är inte rädd för mörkret är så... Kent ^w^ Och det som är ännu bättre är att jag ska på deras konsert som är i Augusti och det kommer bli så himla awesome! :D

Tack Kent för att ni gjorde denna skiva!♥

Kommentarer
Postat av: Hasegawa^^

inget illa menat men mamma köpte den skivan och nja....inget för mig! tycker alla låtar låter likadana!!

2012-05-06 ♥ 16:10:54

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback