Sometimes the girl who has always been there for everyone else, needs someone to be there for her

Så vad vill ni läsa om kära vänner? Jag har brist på fantasi och det är därför blogginläggen under den senaste tiden kanske inte varit så roliga. Så eftersom det ändå är ni som ska läsa det jag skriver så kan jag ju lika gärna skriva något som ni vill läsa om. Lämna en liten kommentar så ska jag se om jag kan göra lite inlägg om det ni gillar och tycker om C: (Det vore bra om ni kunde tipsa om inlägg som är i ungefär samma kategori som resten utav bloggen, jag har inte så bra koll på olika katraser, blommor etc)

Kommentarer
Postat av: Ellen

1. Har du några bilder som du har tagit, som du inte har visat?
Som naturbilder? :) Höst osv!
2. Hur såg ditt hår ut när du färgade första gången?
3. Har du någon favorit pyssel? :)
4. Någon favorit citat från någon manga som du gillar?

2012-11-08 ♥ 12:16:46
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Mer outfits, VIDIO blogg!!!! Blogga blogga blogga!

2012-11-08 ♥ 14:33:12
Postat av: Felicia ^^

Mer videobloggar & pyssel tutorials! (det går ju att blanda!)

Och som hon andra sa - Mer outfits! ^^

Kram, din blogg är verkligen supersöt! :)

2012-11-08 ♥ 15:37:24
Postat av: MangaGirl-1

mer videon,outfits,tips på bra fairy kei butiker och sånt :)

2012-11-08 ♥ 15:52:12
URL: http://mangagirl-1.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Jag tycker det är jättekul när du videobloggar! (y' du är så söt! ^w^ ♥

2012-11-08 ♥ 18:17:00
URL: http://thekawaiiprincess.blogg.se
Postat av: Anonym

Video bloggar när du pratar om allt och ingenting, pyssel, outfits, manga tips, filmtips och butiks - tips.

2012-11-08 ♥ 20:24:23

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback