Don't let anyone ever make you feel like you don't deserve what you want

"Hej. Jag skrev idag på Facebook en status om om jag skulle byta stil till Pastel Goth och så skrev jag att jag såg positivt på det. Lite senare så hade många skrivit massor av överdrivet negativa kommentarer som "NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ" "Det är ju värsta emo style ju!!??" "NEJ!!!" mm. Jag känner mig jätte ledsen eftersom att jag inte velat ha min stil på ett tag eftersom att jag kände mig rädd att någon skulle kommentera min stil och nu det här :("
 
Det är klart att du ska klä dig i pastel goth om du känner att det är så du vill se ut C: Jag förstår inte vart världen är på väg, de som skrev att du inte skulle byta förstår ju inte grejen med pastel goth. Det är inte "emo" och jag själv tycker att det är superfint! ^^ Om du inte känner att du trivs med den stil du har nu så ska du byta stil, jag tycker att det är självklart, klä dig i det som du trivs bäst i :D Och tro mig, jag förstår precis hur du känner, man vill någonting väldigt mycket och sen kommer folk och trycker ner en, det är hemskt. Men det är så människor beter sig och det kommer alltid att finnas människor som inte förstår sig på ens kläder och så, men varför bry sig om dessa personer när du vet hur fantastisk du är? För bara du tror på dig själv och gillar dina kläder så kommer allt att bli bra :3
 
Jag hoppas att det löser sig och att du klär dig i det du gillar och vill ha!♥

Kommentarer
Postat av: Ella! :3

Åh, herregud! Va är det för hemska människor som skriver sådär taskiga och negativa kommentarer?! D:
Pastell goth är ju jättefint!^^

2012-09-27 ♥ 06:16:54
URL: http://www.jagalskarrosa.bloggplatsen.se
Postat av: Made By Monrou - cute kawaii stuff ^__^

SV: Hmmm. Hittar inte kategori C på din blogg >_<

2012-09-27 ♥ 08:51:19
URL: http://madebymonrou.blogspot.se
Postat av: Alva

tack så mycket,tack vare din hjälp så känner jag mig mycket mycket bättre och ska faktiskt börja att klä mig i pastel goth C:
Tack så hemskt mycket för ditt stöd ♥ :)

// Alva

2012-09-27 ♥ 16:16:30
Postat av: Ellen

Bra svarat Ellen! :)

2012-10-12 ♥ 19:37:23
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback