Jag behöver din tröst nu, låt mig höra din röst nu

Tröja - Refuse to be usual
Kjol - Beyond retro
Tights - ?
Smycken - Japan loppis, hemmgjorda
 
Hejhej! Jag vet att bilden inte är så fin och jag ser läskig ut, men det är okej för jag har ont i huvudet och halsen så då behöver man inte ta så fina bilder på sig själv Cx Och när vi ändå talar om bilder så kan jag säga till er att vi tog skolkort idag! :o Jag tror inte att bilderna blev så bra och på de korten där man är själv så vet jag att jag hade ett jätteful fake-smile D: Men men, det spelar inte så stor roll ^-^
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad har du för mobil?, jättefint skal föresten!♥ ^w^

2012-09-07 ♥ 18:07:03
URL: http://www.alexa.blo.gg

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback