Can't keep my eyes from the circling skies, tongue-tied and twisted just an earthbound misfit

Instagram veckan ^w^
 
- Jag har väldens finaste lampknapp eller vad det heter
- Jag hade tråkigt på matten så jag ritade Henrik Berggren istället ^-^
- Hittade en jättefin skjorta på Weekday rean och så köpte jag nya skorsnören till mina kängor
- Älskar min bakgrundsbild på mobilen :D
 
- Omg spegelbild yää
- Var hos tandläkaren (där av skoskydden)
- Blåbärspannkakor med sirap, nom nom nom ^-^
- Min pappa var ett stort Pink Floyd fan som ung så jag fick hans gamla skivor C:
 
- Jag träffade Tilde i lördags och då köpte jag ett nytt halsband (det med ögat) :3
- Vek papperssvalor
- Ännu mer svalor
- Jag köpte en ljusslinga som jag satte på väggen ovanför min säng c:
 
Ha en fin kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback