I'll see you on the dark side of the moon

Idag efter skolan så pysslade jag lite och använde min hearty clay för första gången :3 Denna papperslera var superlätt och mysig att jobba med, mycket lättare än den hårda fimoleran som jag annars brukar använda ^-^ Jag gjorde inte formen på kakorna själv utan jag har en form som man lägger leran i så att den sen ser ut som kakor c:
 
Allt som jag använde idag har jag köpt på Petitchu ^^ Det är den ultimata affären för att köpa decoden material som inte kostar så mycket :3
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Carola och Frida

Vi är två stycken som öppnat en bloppis tillsammans! Kika gärna in! :) Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2013-02-02 ♥ 21:44:03
URL: http://bbloppis.webblogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback