Världen förtjänar inte dig för du är det finaste jag vet

Hej på er! Som ni troligtsvis vet så är det alla hjärtans dag idag. Jag tycker att det är en lite onödig dag med tanke på att man ska visa sin kärlek till människor/djur/aliens/etc varje dag på året, men jag antar att resten utav världen gillar denna dag så ok.
 
Men ja eftersom det nu faktiskt är alla hjärtans dag så ska jag passa på att säga att jag älskar er och ni är bäst! Jag är så himla glad över att ni läser min blogg fastän jag inte skriver varje dag + att det finns mycket bättre bloggar i världen. Det ni kommenterar och skriver till mig är alltid så himla fina ord och om jag kunde så skulle jag krama sönder er allihop! Tack för att ni finns♥
 
Ha en awesome dag allesammans! :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Glad alla ♥ans dag Ellen! :)

2013-02-14 ♥ 16:32:33
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Isabelle Ivory

ÄLSKAR DINA CRAZYGA HÅRFÄRGER JU.
kram

2013-03-04 ♥ 21:11:00
URL: http://tonarshjarta.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback