Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du

Natten mellan 30 och 31 december 2012 så släppte Kent en ny låt som heter Ingen kunde röra oss. Den är prefektion, jag har inga ord, den är så vacker och fantastiskt :3 Det är helt galet att Kent alltid lyckas att göra nya fantastiska låtar! ^-^ 
 
Och på tal om ingenting, nu är det 2013! :D Jag ska iväg med scouterna idag och kommer vara borta tills på söndag. Men det kommer att komma upp tidsinställda inlägg här på bloggen så att ni har något att läsa när jag är bortrest :3
 
Gott nytt år!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så kul att du bloggar så ofta nu!! ^^. gott nytt år! :D

2013-01-01 ♥ 22:53:51
Postat av: Ellen

Vart ska du åka någonstans? :D

2013-01-02 ♥ 15:13:10
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback