Instagram veckan osv

- Jag hade diskjour på skolan och stog i disken hela dagen, som tack för det icke frivilliga arbetet så fick jag en glass
- Vegetarisk kokbok så att jag kan laga got mat till mig själv och så
- Coolt örhänge som jag köpte på Glitter :3
- Min mamma fyllde år så vi åt kladdkaka
 
- Vegetarisk pizza
- Jag fluffade mitt hår med en vågtång
- Andrea hittade en Håkan skiva på stadsmissionen för bara 20 kr som hon köpte åt mig
- Jag var i liljeholmen och var arg på landets alla bh:ar
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!♥  

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina instagram bilder! :) Har du foto-appen pixlr-o-matic?

2013-01-22 ♥ 19:10:59
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback