Scout-kursen

Hejhej! Jag har inte skrivit vad jag gjorde när jag var borta med scouterna förra veckan så det kanske är dags nu ^w^
 
Jag åkte iväg till en scout-kurs med 50 andra scouter i min ålder från hela stockholm till en stuga i skogen som låg ungefär en timme utanför stockholm :) Vi var borta i sex dagar och gjorde awesome och roliga saker samt hade olika kurspass/föreläsningar om hur man bla är en bra ledare, hur man ska hantera konflikter, hur man är som en grupp osv. Det var otroligt kul! Det var lite jobbigt i början innan jag lärde känna lite fler folk men efter ungefär två dagar så var det fantastisk roligt och mysigt att vara där :3 Men jag kom alltså hem i söndags och det var inte alls kul. Oftast brukar man längta efter att komma hem men det gjorde jag verkligen inte, jag hade velat stanna minst en vecka till ;___; Men men, vi ska ha en återträff om ett tag så det ska bli nice c:
 
Dock så hade jag inte med mig min kamera så jag har ingen bilder, lite synd men så är det ju ibland ^^ 
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Ebzalon

Hej va gärna med och tävla i veckans blogg! :)
http://ebzalon.devote.se/blogs/24155607/veckans-blogg.htm#WriteComment
Kram~

2013-01-11 ♥ 18:29:51
URL: http://ebzalon.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback