Vad vill ni läsa mer om?

(fail att gifen inte rör sig </3)
 
För att göra bloggen bättre och roligare så tänkte jag att ni ska få vara med och påverka :D Jag undrar nämligen vad ni tycker att jag ska skriva mer om. Vill ni ha fler inlägg om min vardag, outfits, mode, pyssel, tutorials/DIY's, självförtroende relaterat (våga vara dig själv etc), tips/trix, videos eller något annat? :3
 
Skriv i en kommentar vad ni vill läsa mer om!♥
 
Btw, jag är hemma från bråvalla nu! Jag kommer skriva om mina fantastiska upplevelser där i ett annat inlägg lite senare c:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar att läsa om din vardag, och gillar dina outfits oxå :3
sen typ random videos, kanske typ vlogg ibland, eller att du gör nåt crazy in public xD

2013-06-29 ♥ 15:24:15
Postat av: Ella

Jodå, gifen rör sig så du kan va lugn c:

Och som svar på din fråga: jag gillar dina outfits och vardagsinlägg... Men dina självförtroende-inlägg gör min dag. Sen är det väl bara att skriva om något du själv skulle vilja läsa? Vad som intresserar dig och som du tycker är kul...

2013-06-30 ♥ 00:07:14
URL: http://sockervaddstankar.blogspot.se
Postat av: rosadraperi

Jag gillar mest videos, DIYs & outfit-inlägg! :)

2013-06-30 ♥ 18:04:41
Postat av: Joliaaaah

Kan du inte börja videoblogga? ^-^

2013-06-30 ♥ 19:19:59
Postat av: Anonym

jag skulle gärna läsa lite om vad/vilka som inspirerar dig, ahuhuhuhu. ^^ *inser att mitt skratt låter creepy så jag facepalmar mot en krukväxt*

2013-07-02 ♥ 21:40:48
Postat av: Anonym

DIY och outfits är väldigt kul och även vloggar :D
Och det hade varit kul om du visade alla din Håkan Hellström saker. (Hehe)

2013-07-02 ♥ 22:16:54
Postat av: Mandi

Du borde skriva mer om din stil :DDDDD

2013-07-03 ♥ 21:44:25
Postat av: Emma

Mer outfits och mode! :D

2013-07-17 ♥ 13:09:28
URL: http://mellt.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback