Stjärnfallet är jag och du är himlen jag föll från idag

Hej! Jag vet att jag alltid börjar varje inlägg med att skriva att jag inte skrivit på några dagar men så ska det inte fortsätta vara för jag ska verkligen försöka ta tag i bloggen igen C: Jag älskar ju att skriva och jag älskar er så jag ska verkligen inte sluta blogga även om det kanske verkat som det den senaste tiden. Men så är alltså inte fallet ^-^
 
Jag kom alla fall hem från idre i lördags och skolan började igen i måndags :c Aja, det är påsklov om fyra veckor så det är chill :3 Och bilden oven är förresten från idre, jag vet, Andrea och jag är så himla swag ;D
 
Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: rainbowpandaa

Åh tur att du ska starta upp igen, lättad tjej här haha! xD
Får sjukt mycket inspiration av din blogg, även om vi inte har riktigt samma stil (själv är jag Rainbow Decora).
Så hoppas du fortsätter att ha en alternativ stil så länge du kan och keep up the good work! :D
Kramkram och detsamma ^-^

2013-03-06 ♥ 20:40:49
Postat av: rainbowpandaa

Sorry nu kommer jag med en kommentar till men glömde skriva detta i den förra;
Kan inte du göra en tutorial på hur du gör dina rosetter? Dom är så sjukt fina ^-^ Och kanske ha en frågestund snart igen? :D

2013-03-06 ♥ 20:45:08
Postat av: Ellen

Härlig bild på er! :)

2013-03-10 ♥ 15:55:50
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback