Bloggbyte

Hej på er mer än en månad försent! Jag har tänkt en hel del och kommit fram till att jag ska byta blogg, jag har faktiskt redan skapat den så det är bara att klicka er in där sen.
 
Anledningarna till detta beslut är bland annat för att jag har haft Sweet Rain sen jag slutade femman och jag har förändras sjukt mycket sen dess. Jag har bytt stil och jag är inte samma människa som då. Ingen är väl som den var när den var 11 år när den snart är 15, det känns inte så troligt. Jag har så galet mycket minnen från den här bloggen och jag trodde aldrig att den skulle bli så pass stor som den blev med 90 besökare om dagen och med världens bästa läsare♥ Jag ser inte det här som att "växa upp" jag menar, jag är fortfarande superbarnslig, utan jag behöver bara göra den här förändringen. Få den här nystarten.
 
Jag hoppas verkligen att ni fortsätter följa mig och mitt liv på min nya blogg. Den handlar inte om Japan men jag skulle bli superglad om i alla fall någon ville fortsätta läsa det jag skriver. Ni alla betyder så galet mycket för mig, och jag menar det verkligen! Ni, ja alla ni, har hjälpt och stöttat mig jättemycket utan att ni vet om det. Jag är evigt tacksam för det ni gjort för mig och jag hoppas som sagt att ni följer med på min resa på den nya bloggen.
 
Den här bloggen kommer finnas kvar, jag tänker i alla fall inte ta bort den förens om en lång tid men jag kommer som sagt inte att fortsätta skriva här.
 
Den nya bloggen hetter Ellen Skywalker och ni kan klicka här och hääääääär och hääääääääääär för att komma dit :D ♥

Kommentarer
Postat av: ellenlundis

Jag kommer och läsa din nya blogg! :) Jätte fint skrivet!

2013-09-29 ♥ 14:37:34
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback